10/1/14

AGRAÏMENT I FELICITAT DE LA MA


La primera vegada que vaig fer una carta d'agraïment va ser arrel d'una proposta feta per en Rafael Bisquerra en unes Jornades d'educació ecològica. L'activitat consistia en pensar en alguna persona propera i significativa que hagués fet quelcom per mi i agrair-li les atencions i l’acompanyament incondicional a través d'un escrit.

Us adjunto un vídeo que he trobat a Facebook i que recull l’essència de l’activitat que vaig tenir el goig d’experimentar en aquell moment. Us asseguro que, encara ara, quan recordo el moment del meu agraïment em vénen ganes de plorar.

És cert, el primer beneficiat en ser agraït és un mateix. Experimenteu-lo.

Pensa en alguna persona del teu entorn a qui puguis i vulguis agrair-li un o mil mostres d’atencions, paciència, esforços, ànims,...

Fes-li una carta d’agraïment i llegeix-li.

Si no m’equivoco (i no ho crec) serà gratificant per ambdues parts i, el que sentireu, formarà part del que ja fa temps vull aconseguir en aquest bloc: canviar actituds humanes per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i millorar aquest món i les relacions.